محدثه و محمدرضا و کوثرمحدثه و محمدرضا و کوثر، تا این لحظه: 21 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

عزیزای قلبم

محدثه به مشهد میرود

1391/2/18 10:44
نویسنده : عمه - خاله
456 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی ها میخوام امروز درباره یکی از مسافرتای محدثه براتون بگم

یه روز روزگاری محدثه همراه مامان وباباش میره مشهد مثل اینکه خیلی بهش خوش گذشته بود با هواپیما هم که رفتن بیشتر خوش گذش.

حالا میخوام چند تا عکس بزارم

میبینید تورو خدا کجا عکس گرفته ای بلااااااااااا حتما دلت خوراکی میخواداااااااااااااااااااا

محدثه راستشو بگووووووووووووووووو

 

جون من میبینید هرچی عکس داره تو شهربازیه

 

 

جون من ژستو کیف میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

توروخدا میبینید چه حالی میکنه سوار فیل بدبخت شده

پاشووووووووووووووو دختر لهش کردی

 

 

هرچی تو آلبومش گشتم عکسی نداشت که تنها تو حرم گرفته باشه اینقد بچم شلوغه و ذوق بازی داره همش تو شهر بازی گرفته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سید امیرعباس بابا
18 اردیبهشت 91 12:53
سلام دوست جونم خوبی؟؟؟؟ اومدم روز مادر رو به تو و مامان مهربونت تبریک عرض کنم... چند وقتی نبودم حالا دوباره برگشتم بیا بهم یه سر بزن ... من منتظرتم راستی خیلی ناز شدیا ایشالا زودی بزرگتر بشی مامان و بابا رو اذیت نکنی ها بووووووووووووووووس دوستت دارم امضاء : سید امیرعباس بابا