محدثه و محمدرضا و کوثرمحدثه و محمدرضا و کوثر، تا این لحظه: 21 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

عزیزای قلبم

محدثه عاشق طبیعت

1391/6/9 23:47
نویسنده : عمه - خاله
432 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه های گلم

بله بازم عمه راوی اومد

اینبار یه داستان همراه تصاویر درباره محدثه جونم می خوام بگم

حالا همه بیاین جمع شین قصه بگم

یکی بود یکی نبود

زیر گنبد کبود

غیر از خدا هیچکس نبود

یه دختری بود اسمش بود محدثه خیلی نازه

عاشق گل و گیاه و طبیعته

 

وقتی میره خونه مامان بزرگش همش می خواد بین گل و گیاه عکس بگیره و بره بالای درخت

حالا می خوام چند تا عکس ازش بزارم

نگفتم مخلص گله بفرمایید

نازه عمه است دیگه

اینا گلای تو حیاط ماستا

این چیه محدثه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

داری چیکار می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راستشو بگو گلو می خوای به کی بدی؟؟؟

عمه روم نمیشه

وااااااااااااااااااااااااااااای چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟

تقدیم با عشق

محدثه جون خیلی دوستت دارم

خدا تورو برا ما حفظ کنه تا همیشه شاد باشی

بچه ها اینم از قصه من امیدوارم خوشتون اومده باشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سید امیرعباس بابا
18 شهریور 91 21:11
سلاااااااااااااااااااااااااااام خوبین محدثه و محمد رضا و کوثر و فاطمه فسقلی؟؟؟؟ ببخشید که این چند وقته سر زدیم بهتون ولی نتونستیم نظر بذاریم ما همیشه به شما چهار تا ناز فسقلی و شیطون سر میزنیم شما هم به من سر بزنید دوستتون دارم امضاء : سید امیرعباس بابا