محدثه و محمدرضا و کوثرمحدثه و محمدرضا و کوثر، تا این لحظه: 21 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

عزیزای قلبم

محدثه به مدرسه می رود

1391/7/17 8:40
نویسنده : عمه - خاله
748 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه های گل

اینقدر شرمندم که نگو چون به دلایلی نتونستم مطلب بزارمناراحت

ولی الان اومدم با کلی مطلب های خوب بزن دست قشنگ روخواب

بچه ها محدثه اولین سالی هست که میره مدرسه؛؛؛؛ از ماه قبل مخ ما رو میخورد هی از مدرسه و خرید وسایلاش می گفت سرمونو می خوردکلافه

امام حالا وقتشه که محدثه بره اول ابتداییدلقک

نتونستم برم بدرقه اش خیلی ناراحت شدم دوس داشتم اونجا بودمناراحت

ولی مامانش کلی عکس گرفته ازش

چون مامانی دست تنها بود خواسته هم محدثه رو از زیر قران رد کنه هم عکس بگیره عکسش اینجوری افتاده

محدثه خانم ان شاا... موفق باشی و در اینده به شغل مورد علاقت برسیهورا

اینجا پارکینگشونه داره راهی مدرسه میشه

زیر زبونش میگه: خدایا به امید تو و به یاد تو و به حق تو

اینجا هم دم در مدرسه است ولی فکر کنم یه کم استرس داره هاااااااااا نه؟

فکر کنم میگه مامان جون من استرس دارم

یعنی چی میشه معلمون مهربونه یانه؟نیشخند

ولی محدثه شیره مثل شمشیر

گیر داده به مامانش بیا یه عکس دسته جمعی با دوستام ازم بگیر

اخه دختر جون حالا برس مدرسه بعد عکس وگیر

بابا ایول داری واللهماچ

فکر کنم داره میگه: مامان جون جون مادرت نرو خونه ناراحت

منو تنها نزار رو قلبم پا نزارنیشخند

گفتم که محدثه شیره مثل شمشیرهفرشته

یاخدا اینجا کلاسشونه بچه ها چه خبره اینجایول

بابا چند نفر به یه نفر اخه

توروخدا نگا کن انگار عکس عروسی داره میگیره چه ژستی هم گرفتهمنتظر

بچه ها اینم عکسای من

امیدوارم خوشتون اومده باشه

عکس محمدرضا و کوثر رو هم میزارم سر موقعش

محدثه جون عمه هرچی گفتم شوخی بود ازم ناراحت نشو ان شاا... تو و همه کوچولوهای دنیا موفق باشنقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)